Friday, February 25, 2011

hidup oh hidup

kkdg aku sedih ngn kehipan aku . family aku slalu BUSY ! now, my mum sudah keje jauh di melaka . aku,adik-adik n ayah je yg tggl kt subang ni . evry weekend my mum balik laa . aku syg family aku tp yg aku sedih sbb aku nk kn KASIH SAYANG dr seorng ayah n mama tp dorg mcm x amik endah psl aku . sllu ckp aku bkn-bkn . xde seorng pn nk hidup die jd x ok . aku pn x mintak nk jd cm ni . tp mama aku sllu down kn aku . sometimes aku x amik endah n x lyn kn pon . sometimes aku tewas jgk n akhirnye nangis dan nangis . ngn airmata je yg dpt lpskn smua ksedihan aku . dorg xpnh tahu aku sedih ke x sbb aku jnis yg x suke nk tunjuk kn ksedihan dpn org . msti aku gelak-gelak mcm xde pape . hakikatnye TUHAN je yg maha mngetahui . aku harap 1 hari nnt aku akan bukak mata dorg ngn ape yg aku kecapi . aku akan BUKTI KAN !! Amin ......
family eiman ngn aku b'beza sgt . wlupon dorg hidup serba sdrhana tp dorg kaya ngn KASIH SAYANG tp family aku kurang kasih syg . sbb tu bila aku dtg JB aku akn stay lame kt sne sbb best sgt . tenang jee . aku mngharapkan family aku dpt jd mcm family dorg 1 hari nnt . insyaallah !

No comments:

Post a Comment